TUALDEKİ KURDELA

Ay doğuyor yalnız İzmir gecesine
"Zaman değil,uzaklıklar canımı yakan" diyor
Siyah kurdelalı küçük kız
"Özelsin,belki de türünün tek örneğisin" demişti
Beni özel yapanın kendisi olduğunun henüz ayırdında değil
Tualinde bir rengim,anlayacak ileride
Onunsa bende buruk bir gülümsemeyi imgeleyen
Güzel bir dizeye dönüşeceğini
Kim bilir,belki dillere dolanır şiiri
Ama bu ülkede şair ancak ölünce meşhur olur!
Ne demiştim ben?
"Güneşin battığına çok üzülürsen,
Yıldızların mağrur doğuşunu göremezsin..."
Ne mutlu bana ki bir yerim var müzesinde
Kalbinin hangi duvarını ayırır bana acaba?
Çok güneş almasın,kuytu olsun
Ziyaretçim olmasa da mühim değil,darılmam
Hatta daha iyi bile olabilir
Gözden uzak kalamayan sevda çabuk kirlenir çünkü
Vakit daraldığında cesaret bulur ya yüreği insanın
Bence bundandır yıldırım aşklarının tadı...

0 yorum:

Yorum Gönder